דפי נחיתה

לא כל דפי הנחיתה נולדו שווים

היתרון המשמעותי של דף נחיתה הוא ביכולת שלנו לבצע התאמה מדויקת ולעצב אותו כך שיפיק את מקסימום הלקוחות האפשרי. תהליך העיצוב של דף נחיתה לטלפון, שונה מהותית מדף נחיתה למסך המחשב או הטבלט.

במהלך ההכנה לקראת בניית דף הנחיתה, אנו מבצעים התאמה לצורכי העסק ותהליך השיווק של המוצרים.

דף נחיתה מובייל

נבנה מן היסוד כדי להתאים לחוויית המשתמש בטלפון הנייד. כל רכיבי דף הנחיתה מותאמים לנייד – עיצוב, צבעים, תהליך ההנעה לפעולה, גופנים, גודל הלחצנים ועוד. בניית דף הנחיתה מוכתב על-ידי חוויית משתמש ייחודית לטלפון הנייד וניצול הניסיון שלנו מעשרות לקוחות המייצרים מכירות באמצעות הטלפון.

דף נחיתה למחשב

מותאם ומכוון ללקוחות הגולשים מהמחשב הביתי או הנייד. שטח מסך גדול יותר מאפשרים ניצול מקסימלי של הדף, עיצוב של אלמנטים ויזואליים ושימוש בתמונות ומדיה כדי לספק יותר מידע ולהניע לפעולה.

שילוב רכיבי מדיה עשירה

קטעי אנימציה או וידאו קצרים משפרים באופן משמעותי את הפיכת הגולשים ללקוחות פוטנציאליים וכן את הנטייה שלהם לשתף קטעים כאלה ברשת. אנו מתאימים את דפי הנחיתה כך שיפיקו את מירב תשומת הלב הן בתוכן המדיה והן ברכיבי הדף האחרים שמניעים לפעולה.

עיצוב דפי נחיתה בדף יחיד (Single Page Design)

שיטת עיצוב בדף יחיד, מייצרת דף נחיתה בעל יעילות מוגברת. למה? כי הלקוח מקבל את מלוא המידע והתכנים, מבלי לעזוב את הדף, לעבור לדפי תוכן אחרים ולבצע גלילה. כי אחידות העיצוב נשמרת מבלי לוותר על שילוב של אלמנטים, מדיה, אנימציה, וידאו וכדומה. דף יחיד מאפשר "לספר סיפור" באופן רציף ובעיקר להגדיל את מספר הלידים למעלה מ-30% לעומת עיצוב רגיל. כי דף נחיתה בעיצוב דף יחיד מתאים במיוחד למשתמשי מובייל ומאפשר ריכוז קשב בנושא יחיד באופן קל לשימוש

איך דף נולד?

דף נחיתה הוא כלי שיווקי מתוחכם שמכוון להניע את המבקרים לפעולה ולהפוך אותם ללקוחות משלמים. כדי לייצר אפקטיביות מקסימלית, אנחנו משתמשים בתהליך שיטתי שמתבסס על ניסיון מצטבר של מאות לקוחות ודפי נחיתה.

השלבים בבניית דף נחיתה:

אפיון

ניתוח נתונים וגיבוש תפיסה

תכנון

בניית דף נחיתה

  • איפיון דף נחיתה – איסוף נתונים רלוונטיים (הישג נדרש, אסטרטגיה שיווקית, סוג המוצר, קהל היעד, מתחרים, תדמית עסק, העדפות עיצוב ועוד)
  • ניתוח נתונים וגיבוש תפיסה – בשילוב עם הניסיון המצטבר שלנו וכן נתוני שיווק, שימושיות ויעילות נוספים, אנו מגבשים עיצוב, שיטת פעולה, מבנה דף נחיתה, סוגי נתיבי הנעה לפעולה, נתונים נדרשים וסוג התכנים.
  • הגדרת לוח זמנים וקישור לפעילויות שיווק של הלקוח.
  • תכנון דף הנחיתה- כותרת ראשית, מבנה רצף התוכן, רכיבי הנעה לפעולה (לחצני פעולה, טפסים למילוי, שאלונים, מעבר למכירה, שליחת מייל, יצירת קשר עם נציג החברה וכיו"ב)
  • בניית דף נחיתה – עיצוב הדף, יצירת רשימת מילות מפתח, כתיבת תכנים (כותרות, תיאורי מוצר ופרטי מבצע או שירות, עדויות של לקוחות מרוצים, פירוט הצעות/חבילות, פעולה נדרשת) ושילוב רכיבי מדיה (קטעי וידאו, אנימציה, תמונות, אובייקטים גרפיים). קישור למערכת ניהול, איסוף נתונים ומערכת CRM.
  • בדיקת איכות וקבלת אישור להעלאת דף הנחיתה.
  • העלאת דף נחיתה וביצוע התאמות בהתאם לתגובות המבקרים כפי שהן נמדדות במערכת הניהול.
  • העלאת דפי נחיתה נוספים בהתאם למידת האפקטיביות ובתיאום עם הלקוח
  • ניהול שוטף של דפי הנחיתה – מעקב אחר נתוני מפתח, איתור מגמות ומתן המלצות לגבי פעילות שיווק.

למה צריך דפי נחיתה?

1.

דרך קלה ונוחה לייצר לידים איכותיים – מרבית העסקים מאבדים את הלידים האיכותיים שלהם, כאשר הם מפנים את המודעות, המיילים או הקמפיינים שלהם לאתר ולא לדף נחיתה ממוקד ואפקטיבי. גולשים, המגיעים לדף נחיתה איכותי, הופכים ללקוחות בקצב מהיר יותר מאשר לקוחות, המגיעים לאתר רגיל. דף נחיתה מגדיל את כמות הלקוחות המעוניינים לקנות ומאפשר להפיק את המקסימום מהשיווק שלך ברשת.

2.

דף נחיתה הופך את ההצעה השיווקית שלך להזדמנות לסגירת עסקה – כל מאמץ שיווקי שלך הופך גולש מקרי ללקוח מתעניין שמשאיר בדף הנחיתה את הפרטים שלו – מכיוון שדף הנחיתה מציע לו ערך או מענה לעניין שעוררת בו באמצעות תוכן, מייל שיווקי או שיחה ברשת חברתית.

3.

כי זאת הזדמנות מצוינת לאסוף מידע חיוני אודות הלקוחות שלך – בכל פעם שלקוח משאיר פרטים, ממלא טופס או עונה על שאלון, אתה מקבל מידע קריטי שמאפשר לך להציע לו את ההצעה המתאימה ביותר או לענות על הצרכים של הלקוח באופן המתאים ביותר. דף נחיתה מאפשר לך שיפור מתמיד ויכולת לתת תמיד את ההצעה הרלוונטית ביותר.

4.

דף נחיתה הוא כלי מצוין לניתוח לקוחות איכותיים – הוא מאפשר לך להבין ולעקוב אחר לקוחות חוזרים ולהרחיב עבורם את הצעת הערך שלך – אתה יכול לדעת למי אפשר למכור יותר.

5.

דף נחיתה עוזר לערוצי השיווק שלך – על ידי הפניה או חיבור של לקוחות לערוצים נוספים – דיוור, סמינר, שיחת הדרכה, מייל שבועי ועוד. דף הנחיתה שלך מעצים את השיווק שלך ומייצר לך יותר ערך עבור כל שקל של השקעה בשיווק באינטרנט.

6.

דף נחיתה הוא כלי מדידה לאיכות השיווק שלך ברשת – כל דף נחיתה מייצר מידע רב לגבי איכות הפעולה של ערוץ שיווק אינטרנטי. מערכת המידע של דפי נחיתה מאפשרת לך לקבל החלטות טובות יותר ולייעל את תהליך השיווק שלך. אתה תדע מה עובד ומה לא ותפעל בהתאם.