עיצוב דפי נחיתה

דף הנחיתה של ג'נסיס הוא שילוב אופטימלי בין תכנון שיווקי, ניתוח התנהגות המבקרים ועיצוב. שילוב גורמים אלה בצירוף הניסיון העשיר שלנו מייצר את הערך המוסף של דף הנחיתה שמניע את הלקוחות לפעולה.

במסגרת העבודה על דף נחיתה צוות העיצוב של ג'נסיס מקבל איפיון וניתוח של דף הנחיתה ומפיק עיצוב שמשלב בין הרמוניה ויזואלית לבין התאמות שמייצרות למבקר סביבה נוחה וכן עידוד לפעולה. העיצוב הוא לא רק מסר אלא גם כלי שיווקי רב עוצמה שמייצר עבור המבקר את הסביבה הנוחה להתקדם וליצור קשר.

פחות זה יותר

 האתגר העיקרי של צוות העיצוב שלנו הוא להקל על המבקר – לקבל רק את המידע הרלוונטי, להבין מיד מה הוא יכול לעשות ולפעול בקלות – למלא טופס, להשאיר פרטים או להקליק על הצעה מסחרית. בדפי הנחיתה שלנו, המבקרים מרגישים בנוח ולא מרגישים כלל בעיצוב – למרות שהוא נוכח בכל אלמנט בדף.

עיצוב Responsive לדפי נחיתה

כלי עיצוב שלנו והטכנולוגיות המתקדמות, מאפשרות לנו להציע ללקוחותינו עיצוב "נושם" לדפי נחיתה – התאמה אוטומטית של דף הנחיתה לאמצעי שבעזרתו הלקוח מתחבר לרשת. קיים הבדל מהותי בין חוויית הגלישה בטאבלט, בטלפון הנייד או במחשב האישי.

העיצוב הרספונסיבי מאפשר יכולת התאמה אוטומטית לסוג המסך שעליו מוצג דף הנחיתה – שינוי עיצוב, גדלים של רכיבים, שינוי הרזולוציה וכיוון התוכן.

עיצוב זה, מאפשר חוויית משתמש קלה יותר מכיוון עיצוב רספונסיבי לא מאלץ את המשתמש לשנות את גודל הדף, להזיזו אותו כדי לקרוא שורות גולשות או לראות חלק מוסתר של תמונה וכן למנוע גלילה מיותר.

דפי נחיתה רספונסיביים מקלים על העומס הפסיכולוגי ומשפרים את חווית הגלישה שמובילה לגידול בנכונות הלקוחות לפעול ולבצע רכישה.

מה ההבדל בין דף נחיתה לאתר?

ההבדל בין דף נחיתה לאתר הוא כמו ההבדל בין חלון ראווה לבין החנות.

היזכרו בחלון הראווה האחרון שעצרתם לידו – הוא היה מעוצב, מושך את העין ומציע לכם הצעה אופרטיבית – להנות מהנחות, למדוד דגמים חדשים או להיכנס לחנות כדי לבחון מקרוב את הפריטים מהתצוגה.

חלון הראווה מניע לפעולה ומזמין אתכם להיכנס לחנות, גם אם זה לא היה בתוכנית המקורית שלכם. הוא הופך אתכם מתייר מזדמן ללקוח שעשוי לבצע קניה.

דף נחיתה

 

  • מכוון לתכלית מכירתית מסוימת
  • תכליתי ומניע לפעולה
  • קל לשינוי בהתאם לצורכי שיווק
  • כלי מכירתי הממיר גולשים ללקוחות
  • ממוקד בפלח לקוחות מוגדר
  • ניתן להקים ולקיים מספר דפי נחיתה בו זמנית
  • דף הנחיתה מניע לפעולה. הוא אינו מיועד לגלישה ממושכת.
  • תהליך קל יותר לבניה
  • מדיד ובר מעקב

אתר

 

  • מספק מגוון סוגי מידע שונים
  • אינפורמטיבי, תדמיתי
  • מורכב יותר לשינויים עקב ריבוי תכנים
  • כלי מידע תדמיתי, שירותי שיווקי ותמיכתי
  • פונה למגוון קהלים שונים
  • אתר אינטרנט הוא בדרך כלל יחיד לעסק.
  • מאפשר לגולשים להישאר פרק זמן ארוך ככל שיידרש, כדי לקבל את כל המידע והשירות.
  • תהלי אפיון מורכב
  • מורכב יותר למעקב וניתוח